.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمايت کم نظیر دولت از صنعت گیلان

رييس سازمان صنايع و معادن گيلان حمايت دولت و مجموعه وزارت صنايع و معادن را از بخش صنعت و معدن و حل مشکلات کارگري را کم نظير و بي نظير خواند.

"محمدحسين اصغريان" افزود: گرچه مشکلاتي در اين بخش وجود دارد، اما تلاش دولت احياء واحدهاي توليدي، رونق توليد و کسب و کار و رفع مشکلات کارگري است.

وي با مثبت ارزيابي کردن عملکرد دولت در بخش صنعت و معدن، گفت: ورود و تلاش اين دولت، براي حل مشکلات کارگري بيشتر از دولت هاي قبل بوده است.

وي استمهال بدهي هاي 156 واحد صنعتي گيلان توسط دولت را هم مويد اين مطلب دانست که در سالهاي گذشته سابقه نداشته است.

" اصغريان" با بيان اينکه وجود مشکلات کارگري در بخش هاي توليدي قابل انکار نيست، گفت: اما با اين وجود، استان گيلان کمترين مشکلات را در بخش کارگري نسبت به ميانگين کشوري دارد.

وي افزود: برغم اينکه بسياري از واحدهاي صنعتي در اين استان قديمي هستند، اما مشکلات کارگري در آن واحدها حاد نبوده و يا تعداد معدودي داراي وضعيت بحراني هستند.

"اصغريان" ادامه داد: درصد بسيار کمي از واحدهاي توليدي در گيلان با مشکلات شديد اقتصادي مواجه اند و مشکلات بسياري از اين واحدها با تلاش دولت رفع شده است.

وي اظهارداشت: علت کندي در رفع مشکلات اين تعداد واحدها هم عدم همکاري و کم کاري مديران آن واحدها بوده است.

وي مشکلات کارگري را فقط مربوط به گيلان ندانست و گفت: در زمان کنوني به دليل شرايط حاکم بر اقتصاد جهاني و بروز مشکل در روند فعاليت بنگاه هاي توليدي، جامعه جهاني با مشکلات کارگري مواجه شده است.

" اصغريان" تصريح کرد: برخي از واحدهاي توليدي در ايران نيز متاثر از اين مساله دچار مشکل شدند، ضمن اينکه عدم برخورداري کامل از توانايي و توانمندي فني، تخصصي و مالي برخي از افراد فعال در امور صنعتي و نداشتن تجربه کافي در کار، سبب شده است تا مشکلات اين واحدها تشديد شود.

وي با رد اظهارنظر برخي از افراد مبني بر به بن بست رسيدن وضعيت کارگران در گيلان، اظهارداشت: با اهتمام و تلاش جدي که دولت براي رفع مشکلات واحدهاي توليدي استان داشته است، بيان اين مساله صحيح نبوده و کم لطفي در حق دولت است.

رييس سازمان صنايع و معادن گيلان يادآورشد: براي کمک به پيشبرد اهداف دولت منتقدين بايد با پرهيز از بيان هرگونه مطالب غيرواقعي و شبهه برانگيز، با آرام نگاه داشتن فضا، اجازه دهند دولت در شرايط عادي و مناسب به کارش ادامه دهد.

وي با ضروري خواندن شناخت و تفاوت قايل شدن بين توليدکنندگان واقعي وغيرواقعي، تاکيد کرد: دولت بايد حمايت جدي خود را معطوف به واحدهاي توليدي کند که به درستي عمل کرده و سرمايه هاي خود را در اين بخش هزينه کردند اما اکنون در شرايط کاري نامناسبي قرار دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.